måndag 26 maj 2008

Karma

Alltså.. Det var en alldeles, alldeles underbar kväll på Karma där avslutningsfesten gick av stapeln i lördags. Trodde det skulle kännas som alldeles för många timmar med middagen och sen party till kl 4 men det var inga som helst problem. På nåt sätt lyckades jag, som vanligt nästan, inte ha full koll på mig själv utan vimsa omkring mellan diverse människor trots att jag var hyffsat nykter (för allt var inte alls gratis :P). Men jag klagar inte för fem öre utan konstaterar bara att det var en grym kväll och att jag kommer sakna många av dessa människor ändå...








...Därför har jag idag inhandlat mig en enorm italiensk flagga som går runt bland de som hinner åka hem medan jag är på sicilien och som ska skrivas på av alla "de viktigaste". Då har man dem ju med sig på nåt sätt iaf. Ska dock inte ta åt mig äran för idén, nåt sånt skulle jag aldrig lyckas hitta på själv..

Imorrn kommer taxin och hämtar oss klockan 04.15 så börjar fundera på om jag ens alls kommer sova nåt. Hoppas bara att det inte stämmer som vi har hört att det är strejk på flygplatserna i italien imorrn så att alla flyg blir inställda :S Håller alla mina feta tummar!

Inga kommentarer: