tisdag 3 juni 2008

Omröstning!

Här kommer den då äntligen, den sen länge utlovade omsöstningen! Har inte sådär jättemånga snyggingar att bjuda på men håll till godo med 10 snubbar i varierande åldrar och rösta iväg :D Röstningen avslutas på min födelsedag så har jag nåt spännande att roa mig med då med ;P

OBS! Själva röstningen sker till höger på sidan...


1 - Inte så gammal men söt


2 - ESN:s egen slusk Alberto


3 - Rikemansbarnet Andrea



4 - Inte heller så gammal men försöker allt ändå


5 - Allas vår bartender på uptown :)


6 - ESN:s Francesco


7 - ESN:s Gianluca


8 - Sailorboy Andrea (lite äldre dock)


9 - Cesare ser väl inte riktigt så bra ut i verkligheten tyvärr


10 - Även här kanske bilden är lite för bra :/



Ni kanske kan hitta nånting att vila ögonen på en stund iaf ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men camilla!!! Vilka killar du har listat... hm, tom giancarlo förtjänar ju en plats här :-) jag röstar på min lilla pojke hihi kramar på dig o njut av sista tiden för här hemma är allt redan tråkigt...

Camilla sa...

Haha jag vet men jag hade inte så mycket kul bilder att välja mellan liksom, men giancarlo passar inte in på särskilt många listor i min värld så han får minsann stå utanför :P
Fast jag kan trösta dig med att det mest bara känns konstigt här också. Ha det bäst så hörs vi :)

Jenny sa...

Hm, vad är det omröstningen gäller? Vem man skulle hyra att putsa fönster, vem man skulle kasta till vargarna, vem som är snyggast, eller nåt helt annat?

Camilla sa...

Ahaha! Men geten behöver du ens fråga det?! Det är ju givetvis den du helst skulle sjunga en duett med som du ska rösta på ;P Hövvö!

Jenny sa...

Aha, men då tänker i alla fall inte jag rösta förrän det kommer en bild på Domanski-Lyfors! =P

En sak vi verkligen inte tycker lika om är i alla fall folks utseenden. Men det är ju bra att vi är olika på nåt vis så det går att skilja tvillingarna åt! ;)

Ass sa...

Idag slutar omröstningen och det betyder att det är din födelsedag! :) Grattis Rövvän, och idag kan du ju i alla fall kika in på min blogg tycker jag ;)